Cum sa trimiti mail-ul potrivit

Mai ales atunci cand ai o zi foarte aglomerata, tendinta de a fi foarte atent la felul in care trebuie sa comunici cateva informatii importante lasa de dorit. Astfel se intampla sa creezi cateva animozitati de care te-ai putea lipsi destul de usor. Citeste mai jos cum sa trimiti mail-ul potrivit!

Tine cont de context


Indiferent daca trebuie sa trimiti un mail unui superior sau unui coleg, ai grija ca tonul tau sa fie unul semiformal si prietenos. Poate fi destul de greu sa ai o tonalitate a cuvintelor prietenoasa daca esti in criza de timp sau daca ceea ce trebuie sa spui nu e tocmai o urare de bine. Chiar si asa, recomandat este sa faci in asa fel incat sa te exprimi cat mai natural cu putinta fara a face exces de politete.

Ora la care trimiti mail-ul


Daca esti una din persoanele care trimite mail cu 10 minute inainte de sfarsitul programului nu e tocmai placut pentru cel sau cea cu care vorbesti. Incearca sa te pui in situatia cuiva care primeste un mail cu subiectul "urgent" chiar inainte sa plece de la munca. Nu doar ca e foarte inconvenabil, este si foarte probabil ca persoana respectiva sa nu fie la randament maxim asa ca rezultatul muncii sa fie nu tocmai perfect.

Spune "Multumesc!"


Desi e un simplu cuvant, incearca sa il folosesti cat de des poti pentru ca arata respectul tau fata de munca persoanei cu care vorbesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu